یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

نظارت بر فعالیت های ورزشی در تربت حیدریه شدیدتر خواهد شد

خراسان رضوی

سرپرست هیات پزشکی ورزشی تربت حیدریه در نشست تخصصی با مدیران باشگاه های فوتبال شهرستان، از تشدید نظارت بر فعالیت های ورزشی خبر داد.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مجیدرضایی سرپرست هیات پزشکی ورزشی تربت حیدریه در این نشست با تاکید بر لزوم رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی توسط مربیان و ورزشکاران گفت: کاهش نظارت ها، ساده انگاری مردم و کم توجهی به نکات پیشگیرانه بهداشتی، سه عامل اساسی در ایجاد موج دوم ویروس کرونا هستند که موجب شده شهرستان مجددا در وضعیت حاد و قرمز کرونایی قرار گیرد.

رضایی ادامه فعالیت های ورزشی و پیشگیری از آسیب های اقتصادی و اجتماعی متاثر از کرونا در حوزه ورزش را منوط به توجه همگانی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و افزایش نظارت ها در این زمینه دانست و افزود: حفظ سلامت شهروندان اولویت حوزه ورزش است و در این راستا هیچ گونه اهمال کاری پذیرفته نخواهد بود.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی تربت حیدریه با اشاره به این که تنها آن دسته از رشته های ورزشی در شهرستان فعال هستند که از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش فعالیت آنها مجاز اعلام‌شده، بیان داشت: در خصوص رشته فوتبال و سایر رشته های مجاز ورزشی و همچنین فعالیت باشگاه ها رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، تکمیل فرم‌های خوداظهاری و تعهد نامه مربیان، مدیران و ورزشکاران، لغو تمام مسابقات حضوری، افزایش تعداد شیفت های تمرینی و آموزشی و حضور حداقلی ورزشکاران در هرشیفت، حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و ضدعفونی منظم و مستمر تجهیزات و اماکن ورزشی از مهم ترین موارد لازم الاجرا جهت ادامه فعالیت هاست.

رضایی خاطر نشان‌کرد: تیم های نظارتی ویژه حوزه ورزش از اردیبهشت ماه در شهرستان تشکیل شده و نظارت ها در این حوزه تا بازگشت به حالت عادی با دقت و جدیت بیشتری دنبال می شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.