جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

دکتر مسجدی اعلام کرد؛

تشکیل مجدد جلسات ستاد مقابله با کرونا در ورزش

مسجدی

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از دستور وزیر ورزش و جوانان به منظور تشکیل مجدد ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از ایسنا، دکتر محمد اسد مسجدی با اشاره به اینکه از دوشنبه هفته آینده جلسات ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش مجدد تشکیل می شود، بیان کرد: تصمیم گیری در خصوص فعالیت ها و وضعیت اماکن ورزشی از یک مقطع زمانی در اختیار شوراهای تامین قرار گرفت اما وزیر ورزش و جوانان به تازگی به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد و تاکید کرد که این فدراسیون باید به عنوان پرچم دار در این حوزه فعالیت کند و به همین دلیل نیز از هفته آینده جلسات با حضور مسئولان ذی ربط برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسئولانی که پیش از این نیز در جلسات ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش شرکت می کردند اعم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، کارشناسان و متخصصان، مسئولان ستاد مقابله با کرونا استان تهران و نیز برخی از روسای هیئت های پزشکی ورزشی استان ها (به صورت اینترنتی) در جلسات شرکت خواهند کرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد: به فراخور، فدراسیون هایی که دستور برگزاری مسابقه یا اردو دارند در جلسات حضور می یابند و با طرح موارد و بررسی مسائل فعالیت ها پیش خواهد رفت.

 مسجدی در پاسخ به اینکه از چندی پیش شوراهای تامین در استان ها به عنوان تصمیم گیر در زمینه فعالیت های ورزشی انتخاب شده اند و با توجه به شروع مجدد فعالیت ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، تضادی در تصمیم گیری ها به وجود نخواهد آمد، تصریح کرد: به هیچ عنوان شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود و در تهران نیز با هماهنگی شورای تامین استان تهران تصمیم گیری می کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تصمیم گیری ها در خصوص فدراسیون ها است وعموم فدراسیون های ورزشی در تهران قرار دارند، با ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران هماهنگ خواهیم بود و به زودی جلسه ای را نیز با فرمانده این ستاد برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.