دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

در جلسه شورای مدیران فدراسیون تاکید شد؛

توجه به آینده پژوهی در پزشکی ورزشی ایران

دوازدهمین جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایطی برگزار شد که در این جلسه سرپرست فدراسیون با اشاره مبحث آینده پژوهی و جایگاه این مبحث در محافل آکادمیک دنیا، برلزوم آینده پژوهی در مجموعه پزشکی ورزشی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که صبح امروز به ریاست دکتر محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، بر فعالیت مجدانه فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه شناسایی فرصت ها، تهدیدها و چالش ها نسبت به برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف تاکید شد.

  دکتر مسجدی با اشاره به پاندمی کرونا و تاثیر آن بر همه بخش ها از جمله ورزش گفت: ضروری است ضمن پیگیری دقیق امور جاری در این رابطه، پیش بینی های لازم را برای ادامه شرایط موجود این همه گیری و همچنین دوران پس از کرونا داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین افزود: از جمله نیازهای امروز ورزش کشور، مباحث علمی مرتبط با کرونا ویروس است که در این باره برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است تا یک گروه علمی ضمن تحقیق و پژوهش آخرین یافته‌های علمی را تدوین و تلخیص کنند و در اختیار جامعه ورزشی قرار دهند.

 در این جلسه اعضا به بیان نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد هر چه بهتر حوزه آموزشی، اطلاع رسانی و مقابله با کرونا در ورزش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.