دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶

پنجمین جلسه ستاد کرونا در ورزش برگزار شد

سومین جلسه ستاد کرونا در ورزش (27).JPG

کلیه ورزش های سالنی استان تا عادی شدن شرایط در مازندران تعطیل شد

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران، پنجمین جلسه ستاد کرونا در ورزش با حضور دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ، دکتر روحانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیران معاونت بهداشتی این دانشگاه ،حسن شاملی و مسعود رمضانی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد. در این جلسه که رئیس هیات بدنسازی استان به صورت مدعو حضور داشت  مقرر شد به استناد مصوبه ی "ستاد پیشگیری و کنترل کرونا درمازندران و به جهت حفظ سلامت جامعه ورزش"  و به منظور کمک به قطع زنجیره ی انتقال ویروس ، انجام همه ی فعالیت های ورزشی اعم از تمرین و مسابقه در کلیه رشته های ورزشی در استان مازندران تا عبور از وضعیت قرمز، بویژه در خصوص ورزش های سالنی، ورزش های پر برخورد و ... همچنان در حال تعلیق باشد.
البته انجام مسابقات فوتبال لیگ برتر و لیگ یک از این مصوبه مجزاست و با توجه به وجود مصوبه کشوری و با نظارت کمیته پزشکی هیات فوتبال و همکاران دانشگاه و رعایت همه ی پروتکل ها و دارا بودن تست pcr منفی برای بازیکنان و کادر در ۲۴ ساعت قبل از انجام مسابقه بلامانع خواهد بود.
بدیهی است به محض عبور از شرایط قرمز در شهرهای استان  و با اخذ مجوزهای لازم‌ از ستاد استان و دریافت کد های رهگیری بهداشتی توسط اماکن ورزشی دولتی و غیردولتی ، امکان انجام فعالیت های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی میسر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.