دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

/فیلم، عکس و خبر/

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد

بیست و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش

بیست و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و  رئیس و دبیر چهار فدراسیون ورزشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه دکتر مسجدی با اشاره به دغدغه های مجموعه ورزش کشور لزوم تصمیم گیری متمرکز برای فعالیت های ورزشی در دوران کرونا را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد با تحقق این موضوع برخی ناهماهنگی ها که به دلیل تصمیم گیری های استانی در استان ها شکل گرفته است به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی با اشاره به درخواست فدراسیون های و باشگاه های ورزشی برای از سرگیری فعالیت ها تصریح کرد: این عزیزان آمادگی اجرای پروتکل های بهداشتی را دارند و به به این درخواست ها پس از بررسی های کارشناسی وزارت بهداشت پاسخ متناسب داده می شود.

در این جلسه رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی و حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز  به بیان دغدغه ها و برنامه های آتی فدراسیون های مربوطه پرداختند و پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه شرکت کرد.

همچنین دکتر ماهر، دکتر رضایی و خانم فرساد که از طرف وزارت بهداشت و ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در این جلسه حضور داشتند به بیان نقطه نظرات و ارائه دیدگاه های کارشناسی خود پرداختند..

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.