سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

فعالیت باشگاه‌های ورزشی به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

فعالیت باشگاه‌های ورزشی به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

رئیس ستاد کرونا در ورزش استان یزد؛ از ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی برای بازگشایی و ادامه فعالیت‌های باشگاه‌ها خبر داد.

حمیدرضا فلاح نژاد  در گفتگو یا خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اشاره به شرایط از سرگیری فعالیت های اماکن ورزشی اظهار داشت: باشگاه‌داران برای ادامه فعالیت در شرایط کرونا باید دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا در ورزش استان را رعایت و اجرا کنند.

وی افزود: این ابلاغیه شامل دریافت کد رهگیری باشگاه‌ها در سامانه سلامت، تکمیل فرم‌های خود ارزیابی، انجام تست‌های مربوط به فدراسیون مربوطه، وجود مواد ضد عفونی کننده و شوینده در باشگاه‌ها از جمله مواردی است که باید توسط باشگاه داران رعایت شود.

فلاح نژاد تأکید کرد: ورزشکاران هم باید نکاتی از قبیل تکمیل فرم‌های خود اظهاری و به همراه داشتن وسایل شخصی و همچنین رعایت نکات بهداشتی را انجام دهند.

رئیس ستاد کرونا در ورزش استان گفت: هر کدام از باشگاه‌ها این ابلاغیه و دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند با آن‌ها بر خورد و باشگاه آن‌ها بسته می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به دلیل متضرر نشدن باشگاه‌ها و تحرک مردم در این شرایط، دستورالعمل‌هایی را برای رونق ورزش تبیین کرد.

فلاح نژاد از ورزشکاران و مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا شکایت در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در باشگاه‌ها با شماره‌های ۳۸۲۳۵۰۹۰ و ۳۶۲۷۵۰۰۸ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.