یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشند

باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشند

رئیس ستاد کرونا در ورزش استان از ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی برای بازگشایی و ادامه فعالیت های باشگاه ها خبر داد.

حمیدرضا فلاح نژاد رئیس ستاد کرونا در مصاحبه با روزنامه پیمان یزد گفت: باشگاه داران برای ادامه فعالیت در شرایط کرونا باید دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا در ورزش استان را رعایت و اجرا کنند.

اوافزود: این ابلاغیه شامل دریافت کد رهگیری باشگاه ها در سامانه سلامت، تکمیل فرم های خود ارزیابی، انجام تست های مربوط به فدراسیون مربوطه، وجود مواد ضد عفونی کننده و شوینده در باشگاه ها از جمله مواردی است که باید توسط باشگاه داران رعایت شود.

فلاح نژاد ابراز کرد: ورزشکاران هم باید نکاتی از قبیل تکمیل فرم های خود اظهاری و به همراه داشتن وسایل شخصی و همچنین رعایت نکات بهداشتی را انجام دهند.

رئیس ستاد کرونا در ورزش استان گفت: هرکدام از باشگاه ها  این ابلاغیه و دستورالعمل ها را رعایت نکنند با آن ها بر خورد و باشگاه آن ها بسته می شود.

او افزود: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به دلیل متضرر نشدن باشگاه ها و تحرک مردم در این شرایط دستورالعمل هایی را برای رونق ورزش تبیین کرد.

او از ورزشکاران و مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا شکایت در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در باشگاه ها با شماره های 38235090و 36275008 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.