سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

درمحل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد؛

نشست هماهنگی بازرسی از اماکن ورزشی هرمزگان

نشست ستاد نظارت هرمزگان

ارتقا کیفی بازرسی ها و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از اهداف مهم کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان است.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، نشست سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان با فکور مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان و قزلباش رئیس کمیته بازرسی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

دراین نشست ریحانه مرادی سرناظر کمیته بازرسی هیات پزشکی ورزشی استان ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه های ورزشی و تحت پوشش قرار گرفتن ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان هرمزگان در وضعیت قرمز که منجر به تعطیلی بیشتر اماکن ورزشی استان شده است، رشته هایی که طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز فعالیت دارند و آغاز بکار کرده اند را بصورت دوره ای رصد کرده و با متخلفین برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود:باشگاه داران موظف هستند ورزشکاران خود را به عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی درآورده تا در صورت بروز آسیب بتوانند از مزایای کارت عضویت خود استفاده کنند. وی یادآور شد: ارتقا سطح کیفی بازرسی ها موجب ارتقا کیفیت خدمات رسانی اماکن ورزشی میشود و بستری مناسب و امن برای حضور ورزشکاران و عموم مردم در اماکن ورزشی فراهم می سازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.