چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

لزوم عضویت ورزشکاران در سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی

سرناظر فارس

سرناظر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: ورزشکاران برای دریافت خدمات درمانی عضویت در کمیته خدمات درمانی را فراموش نکنند.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، محمد رضا اوجی با بیان اینکه کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از سال‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: سرناظران این کمیته در هیات‌های استانی، وظیفه نظارت بر باشگاها را بر عهده دارند.


وی اظهارداشت: از زمان شیوع ویروس کرونا، فعالیت این کمیته دوچندان شده و همکاران در سراسر کشور به صورت تمام وقت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت دارند.

سرناظر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس ادامه داد: در استان فارس پیگیری و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی و اجرای مصوبات ابلاغی فدراسیون در خصوص شیوه نامه های بهداشتی و اجرایی کردن دستور العمل‌های ابلاغی ستاد کرونای استان در خصوص فعالیت‌های ورزشی در سطح استان به صورت جدی پیگیری می‌شود.

اوجی ادامه داد: با توجه به ابلاغ ستاد کرونا استان فارس و تعیین وضعیت شهرستان‌ها از نظر شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه ها، نظارت در خصوص این مهم بصورت مستمر صورت گرفته شده و بیش از ۳۰۰ باشگاه تا کنون مورد بازرسی با حضور ناظران و حدود ۵۰۰ باشگاه بصورت نامحسوس مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته اند.

وی گفت: با توجه به نظارت دقیق ناظران بر سلامت استان تذکرات شفاهی بصورت حضوری در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی از نظر ضد عفونی کردن مکان و تجهیزات و الزام به رعایت فاصله گذاری به مدیران باشگاه‌ها داده شده و تمامی شکایت‌های مردمی به جد از سوی هیات پیگیری می‌شود.

سرناظر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس تاکید کرد: ورزشکاران و خانواده‌هایی که نسبت به رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی در اماکن ورزشی شکایت دارند می‌توانند از طریق سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی به آدرس  ifsm.ir اقدام به ثبت شکایت کنند و یا به صورت کتبی به دفتر هیات پزشکی استان واقع در بولوار هفت تنان مراجعه و یا شکایت خود را ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.