سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳

هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از باشگاه های برتر تجلیل کرد

باشگاه های برتر

هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از باشگاه های برتر اصفهان در دو حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی و خدمات بیمه ورزشی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش دفتر اصفهان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی، دکتر احمدباقری مقدم و دکتر مهدی محمدی رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از باشگاه های برتر اصفهان در دو بخش رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا و همچنین صدور کارت خدمات بیمه ورزشی تقدیر  کردند.
با توجه به شرایط کرونا و برخلاف رویه هرساله که این مراسم با حضور نمایندگان تمام باشگاه ها برگزار می شد، در این مراسم تنها مدیران باشگاه های برتر در دفتر هیات حضور یافته و لوح تقدیر و تندیس خود را از رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی استان دریافت کردند.
در بخش رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های دوران کرونا از باشگاه های رویال آرنا،گراد شهروند و امید تقدیر شد.
همچنین در بخش صدور کارت خدمات درمانی آنلاین با توجه به آمار سامانه ستاد نظارت بر خدمات درمانی، باشگاه های بیست ۲ ، بدن قوی و شهید حججی لوح تقدیر دریافت کردند.
هر ساله بر اساس گزارش بازرسان هیات پزشکی ورزشی و با توجه به سامانه نظارت بر خدمات درمانی هیات باشگاه های برتر استان انتخاب و از آنها تجلیل می شود که با توجه به شرایط کرونا امسال در ۶ ماهه اول سال این بررسی انجام گرفت و در هر بخش باشگاه های برتر انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.