چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

/بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فدراسیون پزشکی ورزشی/

اسبقیان: هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه بود

مراسم تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای دفاع مقدس فدراسیون پزشکی ورزشی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان گفت: هشت سال دفاع مقدس برای ما افتخار است چرا که با اقتدار ایستادیم و اجازه ندادیم وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی، مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی امروز(چهارشنبه) با حضور سید محمد شروین اسبقیان فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان و دکتر محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون برگزار شد.

 در این مراسم  اسبقیان با بیان اینکه طی هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید گرانقدر، جان خود را نثار اسلام و وطن خود کردند، گفت: چنین پاسداشت هایی نشان از فرهنگ عاشورایی و حسینی دارد.

او افزود: شجاعت های شهدا و مجاهدت های ایثارگران که جانانه مقابل ابرقدرت ها ایستادند را فراموش نخواهیم کرد همچنان که در این برهه از زمان نیز قدردان کادر درمان در خط مقدم جبهه جنگ علیه ویروس منحوس کرونا  هستیم که در حال مبارزه و جانفشانی هستند.

همچنین دکتر مسجدی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی یادگاران دفاع مقدس است و وظیفه خود می دانیم همواره در این مسیر طی طریق نموده و قدردان این عزیزان باشیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: به همین مناسبت مراسم امروز برگزار می شود و در این بین به دلیل شرایط همه گیری کرونا مراسم به شکل محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و تجلیل از عزیزان ستادی برگزار می شود و گرنه شایسته بود از همکاران گرانقدرمان در هیات های استانی نیز تجلیل به عمل آوریم.

در این مراسم از آقایان دکتر مسجدی، دکتر سعیدی، سعید غلامی، دکتر سیروس عبدوستی، مهندس مازیار زریاب، ناصر اشکانی و خانم محبوبه نورانی با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

همچنین دکتر مسجدی با اهدای لوح سپاس از سید محمد شروین اسبقیان یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.