پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

دکتر محمد شهیدی

حرکات اصلاحی عملکرد بهتر در تمرین، بازتوانی حرکتی و جلوگیری از آسیب های فیزیکی

محمد شهیدی

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان قم از خدمات همه روزه مرکز تخصصی حرکات اصلاحی این هیات با هدف پیشگیری و اصلاح ناهنجاری‌های عضلانی اسکلتی خبر داد.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر محمد شهیدی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان قم با اشاره به درمان افرادی که به دلایلی با مشکلات اسکلتی عضلانی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: مرکز تخصصی حرکات اصلاحی  هیات پزشکی ورزشی  تحت‌نظر متخصصان حرکات اصلاحی  و با ایجاد شرایطی مناسب اداره می­‌شود که مراجعه کنندگان پس از حضور در آنجا مورد ارزیابی قرار گرفته و مشکل آنها با مجهزترین دستگاه­ ها بررسی شده وبرنامه‌ریزی مناسب برای انجام درست فعالیت­ های روزمره برای آنها انجام می­‌شود.

شهیدی  تصریح کرد: از جمله ناهنجاری­‌های شایع که از زمان شروع به کار حرکات اصلاحی به شکل چشمگیری مورد ارزیابی، مشاوره و انجام ورزش­ قرار گرفته شامل انحرافات ستون فقرات (لوردوز، کیفوز و اسکولیوز) کف پای صاف، زانوی پرانتزی و زانوی ضربدری، کمردردهای مزمن، زانو درد، شست کج و … بوده است.

وی با اشاره به این که در مرکز حرکات اصلاحی بدون محدودیت سنی اجازه ورود دارند، اظهار کرد: این مرکز همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در قم، خیابان هفت تیر، کوچه ۵، پلاک ۲۳، با شماره تماس ۳۶۵۰۵۴۹۲ در خدمت عموم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.