پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان:

حفظ سلامت ورزشکاران رسالت خطیر هیات پزشکی ورزشی است

جلسه ستاد نظارت

دبیر هیات پزشکی ورزشی و رئیس ستاد نظارت بر اماکن ورزشی استان اصفهان با اشاره به انجام بازرسی ویژه طی روزهای آینده گفت: در بازرسی های انجام شده با باشگاه های متخلف برخورد قاطعانه خواهد شد.

به گزارش دفتر اصفهان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی، با توجه به شرایط فوق قرمز و حاد استان اصفهان جلسه ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان تشکیل شد.
در این جلسه که با حضور تمام اعضای ستاد نظارت در محل هیات پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر محمدی دبیر هیات و رئیس ستاد نظارت با تاکید بر جایگاه ستاد نظارت و بازرسی بر اماکن ورزشی استان اصفهان و با اشاره به شرایط فوق قرمز و بحرانی شهر و استان اصفهان خاطر نشان کرد، دور دوم بازرسی ها به صورت ضربتی و ویژه با تمرکز بر رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها طی روزهای آینده آغاز می شود.
وی با خطاب قرار دادن بازرسان گفت: در بازرسی های انجام شده بدون هیچ گونه مماشات و چشمپوشی، باشگاه ها را رصد و باشگاه هایی که در حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی کوتاهی کرده اند را شناسایی کنید تا با آنها برخورد جدی شود.
دبیر هیات پزشکی ورزشی افزود: به دلیل این که هیات پزشکی ورزشی متولی اصلی سلامت ورزشکاران و رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش است، در قبال سلامت جامعه ورزشهیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد و با اماکن و باشگاه های ورزشی که سلامت ورزشکاران را به خطر بیندازد به صورت جدی برخورد می کنیم.
دکتر محمدی تصریح کرد: باشگاه هایی که مانع بازرسی ماموران هیات شوند، بلافاصله با حضور نمایندگان حراست و اداره کل با آنها برخورد خواهدشد. همچنین اداره بهداشت در خصوص پلمپ باشگاه های متخلف طی معرفی نامه هیات اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.