چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

مدیرکل ورزش و جوانان قم:

رعایت مسائل بهداشتی درمراکز ورزشی قم به صورت مستمر نظارت می‌شود

رسول منعم

مدیرکل ورزش و جوانان قم، رعایت مسائل بهداشتی در مراکز ورزشی استان را ضروری دانست و گفت: رعایت مسائل بهداشتی در اماکن ورزشی قم به صورت مستمر نظارت می‌شود که در این راستا تاکنون حدود یک هزار بازرسی از اماکن ورزشی استان انجام شده‌است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان قم، رسول منعم در سخنانی با تاکید بر اینکه فعالیت باشگاه ها و مراکز ورزشی در استان باید منطبق بر دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان باشد، ‌ افزود: عمل به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در مراکز ورزشی قم به صورت جدی رصد و پایش می‌شود.
وی ادامه داد: به منظور هماهنگی و پایش مستمر وضعیت رعایت مسائل بهداشتی در مراکز ورزشی قم، جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش استان تا کنون هفت جلسه برگزار و تصمیم های مقتضی را مرتبط با شرایط استان گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: تا کنون بیش از ۲۵۰ بازدید مشترک توسط مرکز بهداشت، هیات پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان انجام شدهاست علاوه بر این، از ابتدای شیوع کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۷۲۰ بازرسی نیز توسط نماینده اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته‌است.
منعم، با تاکید بر اهتمام جدی تر مراکز ورزش در عمل به پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: از یک هزار بازرسی انجام شده، به ۱۰۱ باشگاه تذکر شفاهی و اخطار کتبی و با ۳۸ مرکز نیز مطابق با مصوبه های ستاد مقابله کرونا در ورزش استان برخورد شدهاست.
وی گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده در سطح مراکز ورزشی استان، تاکنون هشت باشگاه نیز به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.