پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

باشگاه‌های ورزشی خراسان رضوی ۸۵۰ بار بازرسی شدند

خراسان رضوی

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان ‌رضوی گفت: طی نیمه نخست امسال ۸۵۰ فقره بازرسی فنی از باشگاه‌های ورزشی فعال در این استان صورت گرفته است.

دکتر رضا گلدوزیان روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۷۰ درصد این بازرسی‌ها مربوط به باشگاه‌های فعال در مشهد است.
وی ادامه داد: در این مدت ۱۰۴ باشگاه ورزشی فعال در کلانشهر مشهد به دلیل تخلفات بهداشتی، ورزشی و بی‌توجهی به اخطارهای بازرسان، مهر و موم و تعطیل شده‌اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان ‌رضوی گفت: با توجه به شیوع کرونا بازرسی مستقیم از وضعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی بیشتر شده‌ و بطور مداوم در همه شهرستانهای استان در حال انجام است.  
وی ضدعفونی‌ دائمی محیط و ادوات باشگاه‌های ورزشی، استفاده از تب‌ سنج برای بررسی سلامت ورزشکاران و مراجعان به این مکانها و نظارت دقیق بر رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های پیشگیرانه بهداشتی را از الزمات موکد برای فعالیت باشگاههای ورزشی اعلام و بیان کرد: با هرگونه تخلف در این حوزه بطور قانونی برخورد می‌شود.
شمار باشگاههای ورزشی خراسان رضوی حدود هزار و ۲۰۰ واحد و طبق آمار سال ۹۸ این استان ۲۰۳ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که فعالیت ۲۰ درصد آنان در سطوح مختلف، حرفه‌ای قلمداد می‌شود. ‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.