شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

ممنوعیت فعالیت برخی رشته های ورزشی

تهران نیمه تعطیل شد

دخانیات و کرونا
🔻محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران اعلام شد
🔹حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران:نامه ابلاغی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی بیماری کرونا به همه دستگاه های اجرایی ملی، استانی، نهادهای عمومی غیر دولتی از جمله شهرداری‌ها در استان تهران ابلاغ شده است.
🔹بر این اساس محدودیت‌ها به تفکیک استان، شهرستان‌های هدف و مصادیق اطلاع رسانی شد و از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهر اجرای آن برای همه بخش ها الزامی است.
🔹دانشگاه‌ها، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها از جمله این اماکن محسوب می شود.
🔹مساجد و مصلی‌ها، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی از دیگر مراکز مورد نظر برای تعطیلی یک هفته‌ای در استان تهران هستند.
🔹برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها نیز ممنوع است.
🔹کافه، قهوه‌خانه، چایخانه، باغ وحش و شهربازی، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی نیز باید در این مدت تعطیل باشند.
🔹مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی، همه واحدها باید نسبت به اجرای دقیق مفاد اعلامی اقدام کنند و از عملکرد خود گزارش ارائه دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.