یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

دیدار سرناظر هیات پزشکی ورزشی هرمزگان با مسئولان هیات فوتبال استان

هرمزگان

ریحانه مرادی : رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و تحت پوشش قرار دادن ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی اولویت ماست.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ریحانه مرادی سرناظر هیات پزشکی ورزشی با مسئولان هیات فوتبال استان و تعدادی از مدیران مدارس فوتبال دیدار کرد. در این نشست که با محوریت هم اندیشی در خصوص بازگشایی مدارس فوتبال برگزار شده بود، مرادی با تاکید بر این که رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و توجه به ابلاغیه های ارسالی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش امری ضروری است، گفت: تمام مربیان و مدیران مدارس فوتبال باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و طبق مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی تمرینات خود را آغاز کنند.

وی افزود با توجه به شرایط موجود، استفاده از تب سنج، رعایت فاصله زمانی مناسب بین هر سئانس به منظور جلوگیری از ازدحام، شروع و پیگیری تمرینات بدون حضور تماشاگر، تکمیل فرم های خود اظهاری و غربالگری و تحت پوشش قرار دادن  ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.