دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹

هماهنگی های لازم بر اجرای پروتکل بهداشتی در باشگاه های سمنان انجام شد

جلسه

جلسه هماهنگی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان با اداره ورزش شهرستان در خصوص نظارت دقیق بر اجرای پروتکل بهداشتی باشگاه ها در محل هیات استان برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که با حضور دکترمحمد زیاری، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان و دکتر حیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان صورت گرفت، درباره ارتقاء سطح کیفی بازرسی ها بر عملکرد باشگاه ها بحث و تبادل نظر شد.

دکتر حیدریان عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان سمنان در وضعیت قرمز با هماهنگی اداره ورزش و جوانان، ارتقاء سطح کیفی بازرسی ها را برای رشته هایی که طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز فعالیت دارند افزایش می دهیم چرا که ورزش خود یک درمان و راه نجات برای داشتن سلامت،  نشاط، شادابی و جلوگیری از افسردگی، اضطراب و استرس در این شرایط بحرانی است.

وی خاطرنشان کرد: ما با جلب اعتماد خانواده ها باید بستری مناسب و امن برای حضور ورزشکاران و عموم مردم در اماکن ورزشی ایجاد کنیم.

دکتر زیاری ضمن تشکر از هیات پزشکی ورزشی استان سمنان تصریح کرد: محور اصلی ما سلامت ورزشکاران است. وی گفت: به خاطر سلامت جامعه ورزشکاران و عموم مردم، در صورت ارسال گزارش بازرسی های به عمل آمده مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، طبق مقررات با خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

در پایان جلسه اتخاذ شد باشگاهدارانی که به خوبی دستورالعمل های مقابله با کرونا را رعایت و اجرا کنند، مورد تشویق و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.