چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

تشریح عملکردشش ماه نخست سال ۹۹ هیأت پزشکی ورزشی خراسان شمالی

دکتر سید محمد پاکمهر

دکتر سید محمد پاکمهر رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان خراسان شمالی عملکرد ۶ ماه نخست سال ۹۹ این هیأت را تشریح کرد.

به گزارش دفتر خراسان شمالی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید محمد پاکمهر رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان خراسان شمالی ضمن اشاره به کاهش ۸۵%  آمار ساماندهی ورزشکاران در ۶ ماه نخست سال جاری گفت: این آمار ۳۱۸۲ می باشد  در حالی که در سال گذشته ۱۹۹۲۷ نفر بوده است وی افزود: جهت بررسی راهکارهای افزایش آمار که البته علت اصلی آن شرایط به وجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا می باشد. دکتر سید محمد پاکمهر در ادامه گفت ۳۷۰ جلسه فیزیوتراپی به ورزشکاران و عموم مردم  ارائه شده است.

وی در ادامه با اشاره به  برگزاری دو دوره آموزشی مجازی امداد و کمک های اولیه وبرگزاری بیش از ۲۰ جلسه در خصوص مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا، انجام ۵ برنامه تلویزیونی زنده (برنامه گود ورزش شبکه استانی) در خصوص چگونگی بازرسی از مراکز ورزشی و رعایت پروتکل های بهداشتی، ارسال کلیه بخشنامهای رعایت پروتکل های بهداشتی به ادارات ورزش و هیات های ورزشی، ضدعفونی کردن ادارات ورزش و هیات های پزشکی، اشاره کردند.

وی در پایان ضمن اشاره به ۱۵۱ مورد بازرسی از اماکن ورزشی استان  صورت گرفته و با باشگاههای متخلف برخوردهای قانونی صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.