یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

۱۲ باشگاه ورزشی زنجان پلمپ می شوند

هیات پزشکی ورزشی  استان زنجان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۱۲باشگاه ورزشی بخاطر عدم رعایت قانون جهت پلمپ به اداره اماکن معرفی شده اند .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران محمد حمزه پوردر خصوص تمدید تعطیلی یک هفته‌ای باشگاه‌های ورزشی در سطح استان، اظهار کرد: طی دوهفته  بیش از ۲۵۰ بازرسی از باشگاه ها صورت گرفته و ۱۲ باشگاه به خاطر عدم رعایت قانون وانجام فعالیت های ورزشی به اداره اماکن معرفی شده است. 

حمزه پور با بیان این مطلب که این تعطیلی ها از سمت ستاد کرونا استان بوده افزود: براین اساس بازرسی ها بر اساس تقسیم بندی به وسیله کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، اداره شهرستان و هیات پزشکی ورزشی به صورت مرتب انجام میشود.
 
وی ادامه داد: وضعیت استان مطلوب نیست و درصورتی که رعایت نشود دچار مشکل خواهیم شد و باید بیشتر از قبل رعایت کرد و به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توجه ویژه‌ای شود.

وی با تاکید بر لزوم ورزش برای افراد در شرایط کرونا، افزود: باشگاه‌های ورزشی مکانی پرخطر برای انتشار ویروس کرونا به شمار می‌رود. در این شرایط هر خانه یک باشگاه ورزشی است. افراد در خانه می‌توانند ورزش‌های کششی، قدرتی را انجام هند. ورزش کردن ایمنی بدن را بالا برده و از افسردگی جلوگیری کرده و فشارهای روانی را کاهش می دهد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.