دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد:

بررسی شرایط برگزاری اردوها و مسابقات به صورت هفتگی

بازگشت به تمرین3

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی:برای برگزاری اردوها و رقابتهای ورزشی به صورت هفتگی تصمیم گیری می شود.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر محمد اسد مسجدی در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز بازگشت به تمرین هیات پزشکی ورزشی فارس گفت:ما مجوز برگزاری بعضی اردوها و رقابتهای ورزشی را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرده ایم اما به دلیل شرایط خاص کرونا و اولویت سلامت ورزشکاران به صورت هفتگی شرایط برگزاری اردوها و رقابتهای ورزشی را ارزیابی می کنیم.

وی افزود:برخی از مسابقه‌ها دریک هفته برگزار می شود و همان مسابقه ممکن است در هفته دیگر برگزار نشود چرا که تصمیم گیری ها بر اساس شرایط خاص کرونا انجام می شود.

 سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: مرجع درمان و پیشگیری کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و  ما نیز بر اساس شرایط اعلام شده توسط مسئولین این وزارت تصمیم گیری می کنیم.

وی گفت:به هیات های پزشکی ورزشی استانها نیز اعلام کرده ایم تا با ستاد استانی مبارزه با کرونا کاملا هماهنگ باشند و بر اساس نظرات آنان تصمیم گیری کنند.

دکتر مسجدی، در بخش دیگری از سخنان خود  اظهار داشت: وجود نزدیک به ۲۵۰  هزار نفر ورزشکار بیمه شده در سال ۹۸ حاکی از عملکرد موفق هیات پزشکی ورزشی  فارس است، هرچند به دلیل شیوع کرونا امسال با افت شمار بیمه شدگان در سراسر کشور مواجه هستیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد افتتاح مرکز بازگشت به تمرین استان فارس هم گفت: این مرکز با هماهنگی این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده و بهترین مکان برای بازگشت ورزشکاران حرفه ای به پایگاه های قهرمانی و اردوهای تیم های ملی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.