چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان لرستان:

بازرسی از باشگاه ها مهمترین اقدام در حفظ سلامت ورزشکاران است

لرستان

در نشست اعضای هیات پزشکی ورزشی استان ، رییس هیات پزشکی ورزشی استان بازرسی از باشگاهها و اماکن ورزشی را اولویت فعالیتهای روزهای کرونایی عنوان کرد.

به گزارش دفتر لرستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، اعضای هیات پزشکی ورزشی استان به منظور همفکری در خصوص چگونگی اجرای دستورالعملهای ستاد مبارزه با کرونا در نشستی فوری، چالشها و برنامه های هیات را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست دکتر قنبری ضمن تاکید بر اجرای مستمر دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای استان، از دبیر ستاد نظارت بر سلامت باشگاهها واماکن ورزشی خواست با تشکیل تیم های بازرسی بانوان و اقایان وضعیت تعطیلی اماکن ورزشی استان را رصد کند و موارد تخلف را جهت برخورد قانونی به اداره کل ورزش وجوانان گزارش کنند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان بازرسی مستمر از باشگاهها و اماکن ورزشی استان را مهمترین اقدام در حفظ سلامت ورزشکاران بر شمرد و افزود:اولویت تمام فعالیتهای هیات در این روزهای کرونایی نظارت جدی بر اماکن ورزشی استان است و ما در قبال ورزشکاران استان مسئولیم.

در ادامه این نشست مقرر شد مسئولان کمیته های مختلف هیات، متناسب با حوزه فعالیت خود پمفلتهای آموزشی جهت توزیع در سطح استان تدوین کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.