چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

درشهرستان گرمسارصورت گرفت

جلسه هماهنگی پویش ملی ارتقاء نشاط و سلامت زنان

جلسه

طرح پویش ملی "ارتقا نشاط و سلامت بانوان با ورزش" جهت بانوان شاغل درادارات شهرستان گرمسار در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزارشد.

 به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران این جلسه با حضور میثم محسنی سرپرست اداره ورزش و جوانان و دکترحوریه گلینی رئیس هیات پزشکی ورزشی گرمسار در راستای طرح پویش ملی ارتقا نشاط و سلامت زنان با ورزش، با شعار ورزش، نشاط، شادابی  و اجرای فعالیت های متناسب با دوران شیوع کرونا و رعایت کلیه قوانین و مقررات و پروتکل های بهداشتی، صورت گرفت.

طرح پویش ملی "ارتقا نشاط و سلامت بانوان با ورزش" همزمان با سراسر کشور و بمناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی برگزار می شود و هماهنگی های لازم با ادارات شهرستان و امور بانوان فرمانداری و هیئت های ورزشی مرتبط  برای حضور بانوان شاغل انجام خواهدشد.

در این پویش حرکات ورزشی برای پشت میز نشینی، توصیه هایی برای حرکات اصلاحی بانوان و آگاه بخشی از عوارض بیماریهای شایع در زنان در نظر گرفته شده است.

به همین مناسبت اقدامات اجرایی در بوستان ها شامل پیاده روی، نرمش و آموزش حرکات ورزشی موثر در محیط کار   و اهدا جوایز به نفرات برتر از شرکت کنندگان از برنامه های این پویش خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.