چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

دستورالعمل باشگاه های مورد تایید از نظر رعایت پروتکل های مبارزه با کرونا

رتبه برترکمیته نظارت البرز

ولی نیا ؛ مسئول کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی البرز از اجرایی شدن دستورالعمل "معرفی باشگاه های مورد تایید از نظر رعایت پروتکل های مبارزه با کرونا به جامعه ورزشی و خانواده ها" در استان البرز خبر داد.

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ با توجه به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، و بازگشایی اماکن ورزشی در زمان بندی های مشخص و عدم استقبال ورزشکاران از خدمات ورزشی و در راستای تحقق به حداقل رساندن امکان انتقال ویروس کرونا در محیط های ورزشی ، افزایش اطمینان ورزشکاران و خانواده های آنان در استفاده از امکانات ورزشی و افزایش مشارکت ورزشی و بهبود سطح ایمنی در جامعه از طریق فعالیت بدنی، با اجرایی شدن دستورالعمل معرفی باشگاه های مورد تایید از نظر رعایت پروتکل های مبارزه با کرونا در استان البرز، ناظران سلامت اماکن ورزشی استان البرز نحوه فعالیت باشگاه های ورزشی رااز نظر رعایت پروتکل های بهداشتی بررسی می کنندوز بین باشگاه های دارای شرایط مطلوب که همه دستورالعمل های بهداشتی تدوین شده را رعایت می کنند، از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی برای برترین اماکن ورزشی گواهی تایید(گواهی باشگاه ایمن ) صادر می گردد.


جهت کسب اطلاعات بیشتربرای دریافت گواهی باشگاه ایمن، می توانید با تکمیل مدارک زیر و یا تماس با شماره ۳۲۸۱۸۵۸۵ داخلی ۳ اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت اعطای گواهی باشگاه مورد تأیید

  1. ارائه در خواست کتبی از سوی باشگاه به هیأت های پزشکی ورزشی استان جهت صدور گواهی باشگاه مورد تأیید.
  2. کپی برابر اصل پروانه فعالیت دارای اعتبار باشگاه.
  3. ارائه اصل فیش هزینه های انجام خدمت (شامل هزینه های نظارت، بررسی مستندات، پست مدارک، صدور و ارسال گواهی) به حساب هیأت پزشکی ورزشی به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال در سال ۱۳۹۹. (به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعه حضوری به بانک ، با در دست داشتن مدارک کامل ، برای پرداخت و دریافت فیش واریز می توانید با مراجعه به محل هیأت پزشکی ورزشی استان البرز از طریق دستگاه پوز موجود در هیأت واریز خود را انجام دهید.)
  4. ارائه کپی برابر اصل گواهی دوره آموزشی آنلاین مبارزه با کرونا طراحی شده توسط فدراسیون (موسس، مدیرداخلی و کلیه مربیان شاغل) .
  5. ارائه مستندات رعایت کامل پروتکل های مبارزه با کرونا در ورزش شامل:
  • فرم خوداظهاری کلیه مراجعین (پیوست شماره ۱ )
  • فرم گزارش روزانه غربالگری مراجعین (پیوست شماره ۲ )
  • تعهدنامه رعایت پروتکل های بهداشتی در کرونا توسط مدیر باشگاه (پیوست شماره ۳ )
  • فرم تأیید شده رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیأت های پزشکی ورزشی استان ها (پیوست شماره ۴ )

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.