سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

گشت ویژه نظارت بر اجرای تعطیلی باشگاه‌های ورزشی

بازرسی

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان از تشکیل و آغاز فعالیت گشت ویژه نظارت بر تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان، مهدی محمدی گفت: هیات پزشکی ورزشی در راستای رسالت خود، با شروع دستورالعمل‌های جدید ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی، بحث نظارت و بازرسی ویژه را تحت عنوان گشت ویژه بازرسی فعال کرده است.
دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: بازرسان هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان در این دوران موظف هستند بر اساس دستورالعمل‌های جدید مبنی بر تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی با انجام بازرسی بر نحوه اجرای این دستورالعمل نظارت کنند و موارد تخلف را برای پیگیری‌های لازم و برخورد قضایی با باشگاه‌های خاطی، به هیأت اطلاع‌دهند.
وی با اشاره به جلسه‌ای که با محمودی رئیس ستاد نظارت اداره کل ورزش و جوانان داشت، گفت: در این جلسه با تقدیر و تشکر از اقدامات هیأت پزشکی ورزشی در بازرسی و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی، هیأت پزشکی ورزشی بازوی توانمند اداره کل ورزش و جوانان در نظارت از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.