جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸

هیات پزشکی ورزشی استان میهمان برنامه زنده تلویزیونی شبانگاهی

سیری در ورزش

حضور رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی استان در برنامه زنده تلویزیونی سیری در ورزش

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی، دکتر جعفر کیاست فر رئیس و دکتر میلاد اندیشه دبیر هیات پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان با حضور در پربیننده ترین برنامه  زنده تلویزیونی با نام سیری در ورزش در خصوص شیوع بیماری کووید19 و نیزاجرای دقیق شیوه نامه های ابلاغی ستاد ملی کرونا به بحث و گفتگو پرداختند.
 در این گفتگو زنده تلویزیونی دکتر کیاست فر رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش؛ ضمن تشریح وظایف کمیته های فعال هیات پزشکی ورزشی استان و همچنین پاسخگویی به سوالات بینندگان برنامه به بیان نکات مهم چگونگی مقابله با کرونا ویروس در ورزشکاران و خانواده های عزیز پرداخت و نسبت به تقسیم بندی درگیر شدن ورزشکاران در سه مرحله خفیف ،متوسط و حاد به کوید 19توضیحاتی را عنوان داشتند
 وی در ادامه برنامه در خصوص تغذیه و تمرینات ورزشی مناسب قبل و بعد از ابتلا به کووید ۱۹ نکاتی را نیز جهت تنویر افکار عمومی به ویژه ورزشکاران عزیز بیان داشتند.
کیاست فردرپایان نسبت به استفاده از تمامی ظرفیت های ارائه شده از بابت دریافت بیمه های ورزشی و سطح بندی بواسطه عدم وقفه در بیمه های ورزشکاران عزیز جهت تخصیص تخفیفات25 تا80درصدی فدراسیون پزشکی ورزشی نکاتی را ارائه نمودند. 
 در بخش دیگری از برنامه تلویزیونی دکتر میلاد اندیشه دبیر کل ستاد مقابله با کرونا در ورزش و دبیر هیات پزشکی ورزشی در خصوص مفاد و شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در ورزش با توجه به تعدد رشته های ورزشی و تقسیم بندی آن ها به رشته های کم برخورد، برخورد متوسط وپربرخورد با توجه به مصوبه ستاد واعلام وضعیت های مختلف در شهرستان های استان مطالبی را به صورت مبسوط بیان نمودند .
وی صیانت از سلامت آحاد مردم به ویژه جامعه بزرگ ورزش را جزو لاینفک وظایف هیات پزشکی ورزشی دانست و نظارت مستمروشبانه روزی ناظران ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی رادر این دوران شیوع،  ستودنی عنوان کرد. 
شایان ذکر است برنامه زنده یک ساعته تلویزیونی سیری در ورزش هرهفته جمعه شب ها از شبکه استانی پیرامون مسایل روز جامعه ورزش استان  با حضور کارشناسان و مسولین ورزشی به روی آنتن می رود؛ که امشب هفتم آذرماه بیندگاه عزیز شبکه استانی، پذیرای مسولین هیات پزشکی ورزشی خود بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.