پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

دبیر هیات پزشکی ورزشی کردستان، میلاد سیار، خبر داد؛

فعالیت باشگاه های ورزشی استان تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است

کردستان

دبیر هیات پزشکی ورزشی کردستان از ممنوعیت فعالیت باشگاه های ورزشی کردستان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، میلاد سیار دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کردستان و عضو ستاد کرونا در ورزش استان عنوان کرد: تا اطلاع ثانوی، هیچیک از باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی دولتی و خصوصی استان مجاز به فعالیت نیستند.

سیار افزود: فعالیت مکان‌های ورزشی و باشگاه‌ها تابع تصمیم ستاد ملی کرونا و اعلام از سوی علوم پزشکی استان است و اکنون در شرایط پایدار وضعیت بیماری هستیم.

وی ادامه داد: هنوز هیچ ابلاغیه ای مبنی بر ادامه و از سرگیری فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی باتوجه به وضعیت کردستان و شهرستان‌ها  به اداره کل و این هیات ابلاغ نشده است. بنابراین همه باید برای پیشگیری از کرونا پایبند مقررات باشیم.

سیار اظهار کرد: تعطیلی تمام باشگاه‌ها و فعالیت رشته‌های ورزشی و برگزاری مسابقه و تمرین تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است.

دبیر هیات پزشکی ورزشی کردستان تصریح کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شهرها به صورت هفتگی رصد می‌شود و تصمیمات بعدی بر اساس ارزیابی روزانه است.

وی ابراز امیدواری کرد که با کنترل ویروس کرونا، فعالیت مجدد باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی استان هرچه زودتر آغاز شود و شاهد شور و نشاط بیشتر در جامعه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.