دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

باشگاه های ورزشی پروتکل های بهداشتی را به دقت اجرا کنند

اشکان اردیبهشت

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز گفت: باشگاه های ورزشی می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را از سر گیرند.

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از برنا،  دکتر اشکان اردیبهشت روز یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری برنا استان البرز اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا و با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان های البرز، فعالیت باشگاه های ورزشی به جز استخرهای سرپوشیده و رشته های پربرخورد منعی ندارد.

وی افزود: باشگاه های بدنسازی در گروه دوم مشاغل مجاز به فعالیت قرار گرفته اند و ارائه خدمات آنها منوط به شرکت در دوره آنلاین فدراسیون پزشکی ورزشی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

دکتر اردیبهشت تصریح کرد: مدیران باشگاه های ورزشی سرپوشیده باید سه اصل گندزدایی متوالی فضای باشگاه، تهویه مناسب و ایجاد فاصله گذاری فیزیکی را اعمال کنند و در سوی مقابل، ورزشکاران نیز در خوداظهاری صداقت لازم را داشته باشند و در صورتی که علائم مشکوک در خود یا اطرافیانشان طی دو هفته گذشته داشته اند، از حضور در محیط های ورزشی اجتناب نمایند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز از ایجاد سامانه ثبت و دریافت شکایات از باشگاه های متخلف در سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی  www.ifsm.ir  خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه عدم توجه به پروتکل های بهداشتی از سوی باشگاه ها می توانید موضوع را در این سامانه ثبت کنید تا نسبت به رسیدگی سریع اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.