سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

دکتر علی نژاد خبر داد؛

تخصیص تسهیلات حمایتی به مشاغل ورزشی آسیب‌دیده در دوران کرونا+ فیلم آموزشی دریافت این تسهیلات

تسهیلات

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش و جوانان از تخصیص تسهیلات حمایتی در قالب وام به مشاغل ورزشی آسیبدیده از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهدی علینژاد با اعلام این خبر گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از باشگاهداران و مشاغل بخش خصوصی حوزه ورزش که در دوران کرونا زیان مالی دیدهاند، شرایط ویژهای را برای تخصیص وام در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: براین اساس تمامی اماکن ورزشی بخش خصوصی دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان که کسب وکار آنها در دوران کرونا، تعطیل و یا با رکود مواجه شده می¬توانند به عنوان متقاضی دریافت وام حمایتی به درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان مراجعه کرده و درخواست خود را براساس دستورالعمل درج شده ارسال نمایند.
شایان ذکر است متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی که مجوز رسمی فعالیت از وزارت ورزش و جوانان را دارند، می¬توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به نشانی www.msy.gov.ir و یا صفحه اختصاصی دفتر توسعه ورزش حرفه¬ای و امور باشگاه¬ها به نشانی www.msy.gov.ir/club مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.