سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

سازمان بهداشت جهانی برگزار می کند؛

مسابقه آنلاین نقاشی با موضوع" کرونا"

who

دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع "محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹" به صورت مجازی اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از وزارت بهداشت، با توجه به اینکه کووید-۱۹ یک بیماری با شیوع سریع می باشد، دفترمنطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در نظر دارد، مسابقه نقاشی را با هدف ارتقای آگاهی مردم از این بیماری نوظهور و تولید آثار هنری برای به تصویر کشاندن ایفای نقش هر یک از افراد جامعه در محافظت از خود، خانواده و دوستان در برابر ابتلا به کروناویروس و همچنین انجام اقدامات لازم در صورت ابتلا به این بیماری، برگزار نماید.   

 دانش آموزان در رده های سنی: ۸  و ۹ سال، ۱۰ و ۱۱ سال، ۱۲ و ۱۳ سال، ۱۴ و ۱۵ سال، ۱۶  تا ۱۸ سال می توانند در این مسابقه شرکت کرده و آثار نقاشی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ دیماه سال جاری (۳۰ دسامبر ۲۰۲۰) به آدرس ایمیل: whoartcovid@gmail.com  ارسال کنند.

  این مسابقه، در رده های سنی: ۸  و ۹ سال، ۱۰ و ۱۱ سال، ۱۲ و ۱۳ سال، ۱۴ و ۱۵ سال، ۱۶ الی ۱۸ سال برگزار و برندگان توسط هیأت داوران دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در شهر قاهره کشور مصر انتخاب و جوایزی به ترتیب به مبالغ ۲۰۰- ۱۷۵- ۱۵۰- ۱۲۵- ۱۰۰ دلار آمریکا به همراه لوح یادبود دریافت خواهند نمود.

گفتنی است اطلاع رسانی جهت شرکت دانش آموزان در مسابقه نقاشی با موضوع "محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹" به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و اداره کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.