دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

باشگاه سپاهان و هیات پزشکی ورزشی اصفهان تفاهم نامه توسعه همکاری امضا می کند

مدیر عامل سپاهان

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان جهت پیشبرد و پیشرفت برنامه های ورزشی تفاهم نامه توسعه همکاری امضا می کنند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، محمدرضا ساکت به همراه کادر پزشکی و مسئول آکادمی و پایگاه قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امروز از آکادمی علوم ورزشی لوافان اصفهان که زیر نظر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان اداره می شود و همچنین کلینیک فیزیوتراپی و درمانی هیات پزشکی ورزشی دیدار کرده و از نزدیک در جریان فعالیت هایی که در آکادمی علوم ورزشی لوافان انجام می گیرد، آشنا شد.
مدیر عامل باشگاه سپاهان در ادامه با حضور در ساختمان اصلی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ضمن بازدید از کلینیک فیزیوتراپی و درمانگاه دیداری نیز با ریاست،دبیر و کادر هیات پزشکی ورزشی داشته و در خصوص ارتباطات و تعاملات بیشتر بین هیات و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان مذاکراتی صورت گرفت.
 ساکت با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط هیات اظهار امیدواری کرد با  امضا تفاهم نامه بین دو طرف، باشگاه سپاهان و هیات پزشکی ورزشی بتوانند در آینده برنامه های بیشتری را با همکاری یکدیگر اجرایی کنند.
در پایان نیز دکتر احمد باقری مقدم ضمن قدردانی از حضور مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ابراز امیدواری کرد این همکاری منشا پیشرفت و پیشبرد هرچه بیشتر اقدامات پزشکی ورزشی برای ورزشکاران این باشگاه و همچنین استان شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.