سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

قدردانی دکتر نوروزی از مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی

دکتر نوروزی

دکتر غلامرضا نوروزی به دنبال کسب اکثریت قاطع آراء مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی، در پیامی از خادمان عرصه سلامت و ورزش کشور قدردانی و بر عزم راسخ خود برای ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی ورزشی، در پیام دکتر نوروزی آمده است:

خداوند متعال را شاکرم که نظر لطف و مرحمت خود را از بنده کوچک خود دریغ نداشت و با عنایت اعضای محترم و فرهیخته مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی، بار دیگر مسئولیت سترگ هدایت این فدراسیون به من محول شد؛ مسئولیتی که قطعا لحظه به لحظه آن را به عنوان عضوی از جامعه ورزش و خانواده سلامت برای خدمتگزاری به نظام اسلامی و ورزشکاران عزیز کشورم غنیمت خواهم شمرد.

به خوبی واقفم که این امانت گرانسنگی که توسط اعضای محترم مجمع به من سپرده شده، باید با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود نرم افزاری و سخت افزاری حوزه ورزش و سلامت کشور به سرانجام مقصود برسد. لذا در این مسیر بار دیگر تاکید می کنم هیچ گاه خود را از بهره مندی خرد جمعی محروم نخواهم کرد و با توکل به خداوند متعال، تاسی از آموزه های دین والای اسلام، سیره نبی اکرم(ص) و ائمه اطهار(علیها سلام)   گام برخواهم داشت.

باور دارم مجموعه پزشکی ورزشی میراث فرهیختگان و افتخار آفرینان عرصه سلامت و ورزش، پیشکسوتان، خدمتگزاران ستادی و استانی در دهه های گذشته و در یک کلام حق الناس است. لذا ضمن تکریم تمام اعضای این خانواده بزرگ، دست همگی را برای ادامه درخشش فدراسیون پزشکی ورزشی به گرمی می فشارم و با رویکرد انسجام و همدلی پزشکی ورزشی کشور و با تعامل عمیق با تمام بخش های ورزش اعم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها، هیات های ورزشی سراسر کشور، مراکز و تشکل های علمی و آکادمیک، امور فدراسیون را پیگیری خواهیم کرد.

با توجه به پاندمی کرونا و مشکلاتی که به این دلیل دامن بخش های مختلف از جمله ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی را گرفته است، در مسیر مقابله با کرونا با هماهنگی کامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت های ستاد مقابله با کرونا در ورزش را تا زمان پیروزی بر این ویروس منحوس ادامه خواهیم داد.

فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه خدمات به جامعه ورزش کشور است. لذا همچنان این فدراسیون با قدرت و در چارچوب قوانین و مقررات در جهت ارائه خدمات علمی، درمانی و دیگر خدمات تخصصی خود به قهرمانان به ویژه قهرمانان المپیکی، ملی پوشان و تمام ورزشکاران سراسر کشور فعالیت خواهد کرد.

فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از فعالیت گسترده در این زمینه نیز غفلت نخواهد کرد و همزمان با توسعه مناسبات بین المللی خویش در جهت تحقق اهداف عالیه ورزش کشور اقدام خواهد کرد.

بی گمان تقویت و توسعه سخت افزار و نرم افزار هیات های استانی به منظور جلب رضایت حداکثری جامعه ورزش در سراسر کشور بجد پیگیری خواهد شد و در این جهت از همه ظرفیت های موجود بهره خواهیم برد.

در پایان بار دیگر صمیمانه از تمام اعضای محترم مجمع انتخابات فدراسیون به ویژه جناب آقای دکتر علی نژاد معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و ریاست مجمع بابت برگزاری مطلوب این مجمع و در نهایت سپردن این مسئولیت به اینجانب صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار      

دکتر غلامرضا نوروزی

۱۶/ دی ماه/۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.