دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم:

محمد گل فشان

جایگاه ویژه کمیته پوشش پزشکی مسابقات در میادین ورزشی ، با کم خطر شدن وضعیت کرونا

به گزارش دفتر قم پایگاه اطلاع رسانی خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر محمد گل فشان رئیس هیات پزشکی ورزشی با اهمیت به سلامت کلیه ورزشکاران گفت: با توجه به کم خطر شدن وضعیت کرونا در سطح استان و آغاز دوباره برخی از لیگ های مسابقات ورزشی مانیز بدنبال پوشش پزشکی آن وهمچنین کنترل و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام تست PCR طبق توافق با آزمایشگاه یکی از بیمارستان استان نیز هستیم.

وی در ادامه خطاب به مسئول کمیته پوشش پزشکی مسابقات افزود: تعامل و اقدامات این کمیته را به منظور شناساندن هرچه بیشتر خدمات هیات پزشکی ورزشی و کنترل پروتکل های بهداشتی در وضعیت کرونا بسیار با اهمیت دانست و خواستار همکاری همه جانبه این کمیته با هیاتهای برگزار کننده مسابقات شد.

در ادامه زهرا شیربیانی مسئول کمیته پوشش پزشکی مسابقات  گزارشی از پوشش ۲۵ رویداد ورزشی بالغ بر ۳۰۰ ساعت  اعم از مسابقات (پرورش اندام- اردوی تیم ملی بوکس- دوچرخه سواری- لیگ بدمینتون- لیگ فوتبال- لیگ والیبال- لیگ بسکتبال- آزمون ورودی دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی و... و.) تا نیمه دیماه سال جاری خبر داد.

در پایان مسئول کمیته پوشش پزشکی مسابقات اظهار داشت که این کمیته آمادگی کامل خود را جهت پوشش و نظارت بر پروتکل های بهداشتی طبق فرم های فدراسیون بر کلیه مسابقات  هیئت های ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان اعلام نموده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.