چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

دکتر نوروزی: از تمام هیات‌های استانی حمایت می‌کنیم

دیدارهای روز چهارشنبه دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی
دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار با دکتر ناصر عزیزی، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی تاکید کرد که فدراسیون تا سر حد توان از تمام هیات‌های استانی حمایت می کند.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد  دکتر نوروزی با بیان اینکه هیات‌های استانی بازوان توانمند فدراسیون محسوب می‌شوند، تصریح کرد: هر چقدر هیات‌های استانی توانمندتر و با برنامه تر حرکت کنند مجموعه پزشکی ورزشی کشور بالنده تر خواهد بود، در این راستا فدراسیون از  هیچ گونه حمایتی از هیات های خود دریغ نخواهد کرد.
 وی با بیان اینکه فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه خدمات به ورزشکاران سراسر کشور است ، تصریح کرد: هیات های استانی ما در سال‌های اخیر به خوبی توانستند در جهت جلب رضایت جامعه ورزش قدم بردارند و امیدواریم این روند همچنان با تعامل با ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ، هیات های ورزشی و دیگر بخش‌های مرتبط با ورزش همچنان ادامه داشته باشد.
 در این دیدار دکتر عزیزی نیز با تبریک انتخاب دکتر نوروزی به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه در دوره مدیریت جدید  همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.