پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

میثاق نامه رزمندگان اسلام(کربلای ۵) به دکتر نوروزی اهدا شد

میثاق نامه

به مناسبت ۱۹ دی ماه سالروز عملیات کربلای ۵ (۱۳۶۵) تصویر میثاق نامه شب عملیات رزمندگان اسلام به دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اهدا شد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این میثاق نامه را دکتر کیوان اسدپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس است و در کربلای ۵ حضور داشته است، به دکتر غلامرضا نوروزی تقدیم کرد.


 دکتر غلامرضا نوروزی که خود نیز در عملیات کربلای ۵ حضور داشت، ضمن قدردانی بابت این هدیه ارزشمند تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی پا به پای کادر درمان در ماه های اخیر با تأسی از راه شهدای گرانقدر دفاع مقدس، به مجاهدت در راه سلامت مردم پرداخت و همچنان راه شهدا را با صلابت ادامه خواهیم داد.

متن این میثاق نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
از: دسته یک گروهان عمار 
به : فرماندهی محترم گروهان عمار
 موضوع: اعلام آمادگی
 و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه 
۱۹/دی ماه/۱۳۶۵
بدین وسیله به استحضار می رساند اکنون که در موقعیت سرنوشت‌ساز به سر می بریم و خیمه معاویه زمان در شرف تسخیر است و مالک اشترهای ما ضربه های آخرین را بر پیکر نیمه جان و متعفن صدامیان وارد می آورند و طلیعه پیروزی اسلام بر کفر در حال دمیدن است، برادران جان بر کف و فداییان اسلام و امام بت شکن متشکل در دسته یک از گروهان عمار آمادگی کامل خود را جهت جانبازی و... پذیرفتن هرگونه ماموریت فوق‌العاده اعلام می دارند تا شاید در این میان به احدی الحسنین ( یکی از دو سعادت بزرگ) نائل آیند و لذا با انگشت خون رنگ خویش مندرجات فوق را تایید می نماییم.
 نصر من الله و فتح قریب 
والسلام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.