چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

در نشست هیات پزشکی ورزشی سمنان انجام شد؛

بررسی راهکارهای توسعه فعالیت آموزشی در حوزه بانوان

جلسه

نشست هماهنگی مشترک اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با هیات پزشکی ورزشی این استان با هدف ارتقاء فعالیت های آموزشی بانوان در محل دفتر هیات برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این جلسه با حضور ناهید امیدی سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان، دکتر رمضان حیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی، ناهید بهروزفر نائب رئیس و مسئول کمیته بانوان  ومصطفی ضمیری مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی استان سمنان برگزار شد.

در این نشست  پیرامون مسائل و موارد مورد نظر فی مابین، با هدف ارتقاء عملکرد و رضایت جامعه ورزشی  بانوان در جهت پیشرفت اهداف هیات پزشکی  بحث و تبادل نظر شد.

معاونت بانوان خاطر نشان کرد: امروزه بانوان توانستند نقش بسزایی در سلامت جامعه و خانواده داشته باشند. ما باید مدافع حقوق بانوان باشیم و سهم ورزش و فعالیت های حرکتی در بانوان چه در اوقات فراغت و چه در تمرین  را افزایش دهیم.

امیدی طرح سنجش ساختار قامتی زنان را به عنوان یکی از اقدامات موثر در راستای سلامتی بانوان یاد کرد  و تصریح کرد جهت رفع این مشکل پژوهش هایی با همکاری هیات پزشکی ورزشی در حال انجام و پیگیری است.

دکتر رمضان حیدریان ارتقاء و توسعه آموزش در حوزه بانوان را یکی از ارکان مهم هیات دانست و گفت:شرکت بانوان در دوره های آموزشی و افزایش دانش بستری مناسب درجهت ارتقای رشد و اعتلای ورزش ایجاد خواهد کرد.

وی حمایت بیش از پیش در اجرای طرح های توسعه سلامت ورزشکاران خصوصاً بانوان را خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.