جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

دیدار رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با استاندار مازندران

دیدار دکتر نوروزی با حسین زادگان استاندار مازندران
استاندار مازندران گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی در ایام کرونا می تواند پشتوانه مناسبی برای ورزشکاران باشد تا کمبود چیزهایی همچون نشاط اجتماعی جبران شود. ‌
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از  استانداری مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با عنوان این که در دوران بیماری کرونا، سطح ورزش تغییر کرده و کیفیت مسابقات کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ در باشگاه های ورزشی راکد شده، لذا از این بابت نیز کرونا آسیب جدی به مقوله ورزش وارد کرده است.
نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: کرونا کماکان وجود دارد و تنها تغییر ماهیت و قدرت می دهد لذا فدراسیون های ورزشی تخصصی و مستقل عمل نمایند که می تواند موجب تقویت و توسعه بیشتر فدراسیون ها شود.
حسین زادگان اظهار کرد: ورزش و فعالیت های گردشگری و اقتصادی آسیب هایی جدی در ایام کرونا متحمل شدند. لذا هیات ها و فدراسیون های ورزشی برای چگونگی فعالیت باشگاه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پای کار بیایند و طرح و برنامه ارائه دهند.
وی گفت: تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها و اماکن ورزشی در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به مشکلات اعتباری،   مسئولیت و مدیریت مقوله ای سخت است. لذا فدراسیون پزشکی ورزشی در ایام کرونا می تواند پشتوانه مناسبی برای ورزشکاران باشد تا کمبود چیزهایی همچون نشاط اجتماعی به دلیل وجود کرونا جبران شود.
همچنین در ادامه دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این دیدار با اشاره به این که هیات پزشکی ورزشی مازندران در سال های اخیر در بین استان های درجه یک مقام اول را کسب کرده که بیانگر فعالیت های چشمگیر این هیات است، افزود: زیرساخت های مناسبی در حوزه پزشکی ورزشی مازندران طی ۲ سال اخیر انجام و عملیاتی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.