جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

در دیدار دکتر نوروزی با استاندار گلستان مقرر شد؛

تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی در گرگان

گلستان
در دیدار دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پرشکی ورزشی با استاندار گلستان، با تأسیس و ایجاد کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در این استان  موافقت شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان و دکتر آیت الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی گلستان نیز حضور داشتند، دکتر نوروزی با اشاره به ظرفیت بالای استان گلستان در حوزه استعداد پروری به دلیل حضور اقوام مختلف در استان گلستان به تاثیر مثبت تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اشاره کرد.
 دکتر نوروزی ابراز امیدواری کرد با حمایت استاندار و مجموعه ورزش و جوانان استان رشد و پیشرفت خدمات پزشکی ورزشی در استان محقق شود.  
 در این دیدار دکتر حق شناس، استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت بالای استان در ورزش افزود: وجود قهرمانان متعدد در رشته های ورزشی که در سطح جهانی برای کشور افتخار ‌آفرینی می کنند و همچنین اقوام مختلف و اقلیم بسیار خوب، می‌تواند مزیتی باشد برای رشد و توسعه همه جانبه در استان که در این راستا با تأسیس کلینیک پزشکی ورزشی می توانیم این شرایط را برای جامعه ورزشی بهتر کنیم.  
همچنین دکتر آیت اللهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ضمن تشکر و قدردانی از سفر ریاست فدراسیون به گلستان، خواستار تسریع روند تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی در مرکز استان  شد.
در این دیدار سعید غلامی خزانه دار و ناصر اشکانی مسئول امور استان های فدراسیون نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.