شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

گزارش حضور دکتر نوروزی درگلستان

گلستان 99

در سفر دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به گلستان با تأسیس کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در این استان موافقت شد.

سفر یک روزه دکتر نوروزی به استان گلستان نوید بخش آینده ای روشن در ورزش گلستان بود.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان گلستان دکتر نوروزی در اولین سفر رسمی خود بعد از انتصاب پس از بازدید از هیات پزشکی ورزشی مازندران وارد گلستان شدند.لازم به ذکر است در این سفر جناب آقای اشکانی مسئول محترم کمیته امور استان های فدراسیون و دکتر غلامی خزانه دار محترم فدراسیون نیز ایشان را همراهی می نمودند.

در ابتدا در جلسه ای که به دعوت استاندار گلستان در دفتر ایشان برگزار گردید دکتر نوروزی ضمن تشکر از انتخاب و اعتماد مجدد جامعه پزشکی ورزشی کشور به ایشان به تشریح سیاست ها و رویکرد های کلی فدراسیون پزشکی ورزشی در مسیر نیل به اهدافش پرداختند و به نقش کلیدی تاسیس کلینیک های پزشکی ورزشی در مراکز استان ها در پیشبرد اهداف و رسالت های فدراسیون پزشکی ورزشی اشاره نمودند

 دکتر حق شناس استاندار گلستان نیز از پیشنهاد تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی در استان حمایت نمودند و وعده مساعدت و حمایت ویژه از این طرح را مطرح نمودند.در این دیدار دکترآیت اللهی ریاست هیات پزشکی ورزشی گلستان , مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان نیز حضور داشتند.

در ادامه دکتر نوروزی با اشاره به تاریخچه ظهور نام آوران و قهرمانان متعدد از خطه گلستان موضوع تعدد اقوام را در این استان به عنوان یک فرصت جهت کشف و شکوفایی استعداد های ورزشی مطرح نمودند. همچنین ایشان به اشاعه فرهنگ خدمت رسانی به جامعه ورزش کشور به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های فدراسیون پزشکی ورزشی اشاره نمودند و تاکید کردند؛ رشد و شکوفایی ورزش کشور بدون وجود زیر ساخت های مهمی نظیر کلینیک های پزشکی امکان پذیر نخواهد بود.

در انتها دکتر آیت اللهی ضمن اشاره به نقش انکارناپذیر امکاناتی نظیر کلینیک های پزشکی ورزشی در تسریع روند و افزایش کیفیت خدمات درمانی ورزشکاران و قهرمانان به موضوع استفاده و بهره گیری از پزشکان و متخصصین توانمند هیات پزشکی ورزشی استان در این کلینیک اشاره نمودند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.