چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

پروتکل های بهداشتی استخرهای شنا، باشگاه های ورزشی و مراکز تفریحی آبی ابلاغ شد

پروتکل

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، سه پروتکل بهداشتی مقابله با کووید ۱۹ در استخرهای شنا، مراکز و باشگاه های ورزشی و مراکز تفریحی آبی را طی نامه ای به روسای فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان و هیات های پزشکی ورزشی استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به دنبال تایید و ابلاغ پروتکل های بهداشتی گام دوم مبارزه با کووید ۱۹(کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در " استخرهای شنا"، "مراکز تفریحی آبی" و "مراکز و باشگاه های ورزشی" از سوی دکترعلیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دکتر مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی این پروتکل ها را در اختیار فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و هیات های پزشکی ورزشی استان ها قرار داد.

در نامه دکتر نوروزی خطاب به مدیران کل ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و هیات های پزشکی ورزشی آمده است:"احتراما به پیوست نامه شماره ۴۱۶۱/۳۰۰ معاونت محترم بهداشت وزارت بهداشت به انضمام دستورالعمل های بهداشتی مربوط به استخرهای شنا، باشگاه های ورزشی و مراکز تفریحی آبی مصوب وزارت بهداشت، جهت استحضار تقدیم می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید درخصوص اجرای مفاد آن نهایت همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی و هیات های پزشکی ورزشی به عمل آید. "  

برای دریافت پروتکل های فوق می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.  

پروتکل استخرهای شنا

پروتکل مراکز تفریحی آبی

پروتکل مراکز و باشگاه های ورزشی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.