یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران تاکید کرد؛

ضرورت حرکت برنامه محور کمیته های تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی

شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه شورای مدیران این فدراسیون بر ضرورت حرکت برنامه محور تمام کمیته های تخصصی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات سرپرستان سابق فدراسیون تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی وظیفه خطیر و بار سنگین مسئولیت ارائه خدمت به مجموعه ورزش کشور به ویژه فدراسیون های ورزشی و هیات های تابعه استانی را بر عهده دارد. بنابراین ضروری است با تلاش و همت مضاعف و با همدلی و انسجام، همگی در جهت تحقق اهداف فدراسیون و برآورده کردن انتظارات بحق جامعه ورزش گام برداریم.

دکتر نوروزی با تاکید بر این که نظم و انضباط مالی و شفافیت مالی همچنان از اولویت های فدراسیون محسوب می شود، گفت: خوشبختانه این مهم در مجموعه فدراسیون نهادینه شده است و امیدواریم تمام همکاران این رویه را همچنان ادامه دهند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به ضرورت حرکت برنامه محور، تصریح کرد: در این راستا تمام کمیته های تخصصی باید توجه داشته باشند که مسئولیت تحقق برنامه های پیشنهادی خود را بر عهده دارند؛ لذا باید به طور دقیق برنامه های پیشنهادی خود را که پس از پایش کارشناسی به تصویب مجمع عمومی فدراسیون نیز رسیده است، به صورت دقیق رصد کنند.

ضرورت برنامه ریزی جامع بر اساس مقتضیات زمانی

در این جلسه دکتر سید اشکان اردیبهشت، سرپرست دبیری فدراسیون با قدردانی از زحمات سرپرستان سابق فدراسیون بر ضرورت اهتمام هرچه بیشتر همکاران در جهت پیشبرد برنامه های تخصصی تاکید کرد و گفت: بدیهی است برنامه ریزی ها باید بر اساس مقتضیات زمانی انجام شود. بنابراین با توجه به شرایط کرونا باید به گونه ای حرکت کنیم که از حداقل امکانات نهایت استفاده را ببریم.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی مجموعه ورزش کشور برای بازی های المپیکی، افزود: طبیعی است که در این راستا نیز باید فدراسیون پزشکی ورزشی حسب شرح وظیفه و مسئولیت های خود برنامه جامعی داشته باشد.

ضرورت ارائه گزارش عملکرد به تفکیک بانوان و آقایان

دکتر لاله حاکمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز طی سخنانی با اشاره به خدمات متنوع و گسترده  فدراسیون پزشکی ورزشی و اهمیتی که سلامت بانوان بویژه بانوان ورزشکار دارد، از کمیته های تخصصی خواست گزارش عملکرد خود را به تفکیک ارائه خدمات به بانوان و آقایان در فواصل زمانی مشخص به ریاست فدراسیون ارائه کنند.

ارائه گزارش عملکرد کمیته های تخصصی

در این جلسه سعید غلامی خزانه دار و مدیر امور مالی، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی، ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان ها، کریم حسینی مسئول نظارت بر اماکن ورزشی، دکتر فرشاد غزالیان مسئول کمیته خدمات درمانی، دکتر مهرشاد پورسعید مسئول کمیته درمان، دکتر فرهاد مرادی شهپر مسئول کمیته آموزش و پژوهش و دکتر تورج ملک محمدی مسئول کمیته پوشش پزشکی مسابقات و ستاد پزشکی ورزشی آزادی گزارشی از اقدامات انجام شده زیر مجموعه های تخصصی خود و همچنین برنامه های پیش رو ارائه کردند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.