جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

با حضور دکتر سلطانی فر و دکتر نوروزی صورت گرفت

افتتاح آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه

افتتاح آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه

آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه با حضور دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، مهندس بازوند استاندار و صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، امروز(۱۷ بهمن) در این مراسم، آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه را در نوع خود در کشور بی نظیر دانست و اظهار کرد: در این مجموعه ورزشکاران می توانند هم برای توانمندسازی جسمی و هم برای ترمیم آسیب دیدگی هایی که حین ورزش دچار آن می شوند، از امکانات و تجهیزات آن استفاده کنند.

 زیربنای این آکادمی را ۱۸۹۳ متر مربع اعلام کرد و افزود: برای احداث این آکادمی که در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه واقع شده، ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه دارای ۱۰ اتاق، سالن تمرین، فیزیوتراپی، سالن پذیرش و کلاس های آموزشی و پژوهشی است، گفت: در این مرکز قرار است علاوه بر ارائه خدمات فیزیوتراپی و درمانی به ورزشکاران، برنامه های آموزشی و پژوهشی حوزه پزشکی ورزشی هم  انجام گیرد.

 خدماتی همچون فیزیوتراپی، ارتوپدی، روانشناسی ورزشی، تغذیه ورزشی، توانبخشی، پزشکی ورزشی که در حال حاضر در کلینیک پزشکی ورزشی استان به ورزشکاران ارائه می شود، در آکادمی پزشکی ورزشی خدمات جدید دیگری هم ارائه خواهد شد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.