شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

پایان بازرسی از باشگاه های ورزشی خراسان رضوی

خراسان رضوی

سر ناظر هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از پایان بازرسی دور اول باشگاه های ورزشی استان خبر داد.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، برات سر ناظر هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از پایان بازرسی دور اول باشگاه های ورزشی ۲۲ شهرستان خبر داد.  

برات گفت: شهرستان های کاشمر، خواف، سبزوار، گلبهار، سرخس، تایباد، باخرز، جغتایی، فیروزه، مه ولات، نیشابور، خلیل آباد، رشتخوار، زاوه، گناباد، مشهد، تربت حیدریه، درگز، قوچان، فریمان، بجستان،  جوین و چناران دور اول بازرسی از باشگاه های ورزشی را انجام داده و گزارش های مربوطه نیز در سامانه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی ثبت شده است. تاکنون ۱۹۵۰ بازرسی از باشگاه های ورزشی سطح استان انجام شده که ۹۸۵ بازرسی اولیه، ۲۹۵ موارد خاص، ۲۴۵ ادواری و ۴۲۵ثانویه بوده است.

وی افزود: در دور اول بازرسی‌ها، تمرکز اصلی ناظرین بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه‌ها و همچنین صدور عضویت کمیته خدمات درمانی (بیمه ورزشی) برای ورزشکاران بوده است.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از زحمات و همکاری‌های ناظرین ستاد این ۲۲ شهرستان در مقاطع مختلف، در این دور از بازرسی ها تاکید بر این بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی موجود به طور کامل رعایت شود و با توجه به این مهم که اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان متولی سلامت ورزشکاران است، در اجرای دقیق  پروتکل ها بهداشتی موجود دقت لازم انجام پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.