شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

 دکتر نوروزی:

فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک سرباز در خدمت جامعه ورزش است

حضور دکتر صالحی امیری در فدراسیون پزشکی ورزشی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد سلامت ورزشکاران در اولویت  قرار دارد و فدراسیون پزشکی ورزشی در این راه مثل یک سرباز در خدمت جامعه ورزش است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در جریان بازدید دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس و مجید کیهانی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن رویدادهای ششگانه ورزش کشور و در صدر آنها بازی های المپیک توکیو، به سلامت جسمی، روانی و آنتی دوپینگ ورزشکاران توجه جدی داریم و در این راستا با هماهنگی دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المیپک توکیو، در اسرع وقت برنامه های خود را در زمینه معاینات ورزشکاران و مشاوره های آنتی دوپینگ عملیاتی می کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به دغدغه رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص واکسیناسیون قهرمانان، گفت: در این رابطه اقدامات مقدماتی انجام شده است و با هماهنگی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و نامه نگاری هایی که در این خصوص با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است امیدواریم واکسیناسیون قهرمانان به عنوان یک اولویت از طرف وزارت بهداشت در نظر گرفته شده و این مهم عملیاتی شود.

 دکتر نوروزی درخصوص رویدادهای ششگانه سال آینده ورزش کشور ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی در رویدادهای مشابه سالیان گذشته همچون بازی های المپیک و بازی های آسیایی سربلند بوده و کاروان های پاکی در این رویدادهای داشتیم و برای سال آینده نیز ضمن استفاده از تجارب گذشته با تدارک و پشتیبانی بیشتری کار را دنبال خواهیم کرد و هدفی جز سلامت ورزشکاران نداریم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی توجه به سلامت ورزشکار به عنوان یک انسان و قهرمان است و این مهم در اولویت نخست ما قرار دارد و در درجه بعدی حضور موفق قهرمانان در رویدادهای بین المللی و افتخار آفرینی است که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر نوروزی با اشاره به رویکرد اخلاق محور رئیس کمیته ملی المپیک، یادآور شد: سرلوحه قراردادن اخلاق در ورزش بسیار ستودنی است و خوشبختانه این مهم به خوبی در ورزش نمایان شده است. قطعا فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک سرباز با تمام توان در خدمت جامعه ورزش است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.