چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

دکتر نوروزی در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی کردستان عنوان کرد؛

توسعه کلینیک ها و تاسیس پژوهشکده پزشکی ورزشی در دستور کار فدراسیون

کردستان

دکتر غلامرضا نوروزی در حاشیه نشست مجمع انتخاباتی کردستان ارتقا کلینیک ها و تاسیس پژوهشکده پزشکی ورزشی در پایتخت را مهم ترین برنامه های فدراسیون عنوان کرد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان کردستان اظهار کرد: ارائه گزارش عملکرد چهار ساله هیات پزشکی ورزشی کردستان توسط دکتر قطبی نشان از فعالیت بسیار مناسب هیات در زمان ایشان است و امیدواریم باتوجه به توانایی هایی که دارند و اینکه در بزرگترین بیمارستان استان فعالیت می کنند بتوانیم شاهد خدمات بیشتر به ورزشکاران استان باشیم.

دکتر نوروزی تصریح کرد : فدراسیون هم در حد توان خود از هیات پزشکی ورزشی کردستان حمایت خواهد کرد و در نظر داریم مکان اختصاصی برای هیات استان فراهم نماییم تا ورزشکاران بتوانند مکان مناسب در سطح استان داشته باشند که از خدمات آن بهره مند شوند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار کرد: باتوجه به رایزنی هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان داشته ایم مقرر شد با برنامه‌ریزی، زمینی در اختیار ما قرار گیرد تا بتوان مرکز خدمات پزشکی ورزشی برای ورزشکاران استان احداث شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: کلینیک پزشکی ورزشی در سطح کشور در چند استان وجود دارد اما کافی نیست و به دنبال ارتقای این مراکز و احداث مراکز جدید در دیگر استان‌ها هستیم.

نوروزی یادآور شد: احداث پژوهشکده یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های این فدراسیون در ۴ سال آینده است تا بتوانیم ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی کشور را به خوبی شناسایی کنیم.

وی در ادامه نشست افزود : مهم ترین برنامه های ما تعریف منابع مالی پایدار است که چنانچه در ایامی که تعداد نفرات بیمه شونده کم هستند فدراسیون و هیات های استانی متضرر نشوند و در حال حاضر ساماندهی خوبی در سطح کشور در هیات‌های پزشکی ورزشی انجام گرفته.

در پایان عنوان کرد؛ طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ به واسطه شیوع ویروس کرونا به شدت آمار ورزشکاران سازمان یافته در این فدراسیون کاهش یافت و همین مسئله باعث شد میزان درآمدهای فدراسیون کاهش یابد و نتوانیم آنگونه که باید به ورزشکاران آسیب‌دیده خدمت‌رسانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.