چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:

همه تلاش ما در جهت جلب رضایت ورزشکاران سراسر کشور است

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون و مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این مجمع با اشاره به رویکرد فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر تقویت هیات های استانی، تصریح کرد: همه تلاش ما بر این است که ورزشکاران سراسر کشور به سهولت از خدمات پزشکی ورزشی بهره مند شوند و در این راستا تعامل با بخش های مختلف ورزش استان ها توسط هیات های ما صورت می گیرد. امیدواریم شاهد رشد روز افزون رضایت جامعه ورزش از خادمان خود در عرصه پزشکی ورزشی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم گفت: خوشبختانه هیات پزشکی ورزشی استان همیشه و در هر زمان یار و همراه جامعه ورزش بوده و  زمینه را برای توسعه بیشتر ورزش یزد فراهم کرده است.

شریعتی افزود: باید با ظرفیت های موجود در هیات شرایطی را فراهم کرد تا قهرمانان و ملی پوشان ورزشی دغدغه ای درحوزه درمان نداشته باشند و  علاوه بر اینکه پیگیری درمان ورزشکاران از دیگرخدمات پزشکی ورزشی است که باید به طور جد انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هیات پزشکی ورزشی استان باید پشتیبانی باشد که مردم به خوبی خدمات آن را لمس کنند گفت: بحث بیمه ورزشکاران باید با جدیت دنبال شود و فرهنگ آن ایجاد شود تا همه ورزشکاران خود را ملزم به داشتن بیمه ورزشی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: هیات پزشکی ورزشی از جایگاه مهمی برخوردار است و جامعه ورزش باید از خدمات کارآمد آن به خوبی استفاده کند. مباحث آموزشی در زمینه های مختلف نیز در برنامه های هیات قرار گیرد.

 در این مجمع گزارش عملکرد هیات توسط دکتر حمیدرضا فلاح نژاد، رئیس هیات ارائه شد و اعضا به بیان نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت های هیات و برنامه های آتی پرداختند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.