چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

جلسه روسا و کمیته های هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر برگزار شد

خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به این که امسال، سال سختی برای ورزش و جامعه ورزشی به سبب شیوع ویروس کرونا بود گفت: در این راستا ۸۰ درصد اماکن ورزشی استان بوشهر متضرر شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد در جلسه هیات‌های پزشکی ورزشی استان بوشهر سال ۹۹ را سال سختی برای ورزش و جامعه ورزشی به سبب شیوع ویروس کرونا ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا، اماکن ورزشی از اسفند سال قبل تا تیرماه امسال تعطیل شد.
وی از متضرر شدن اماکن ورزشی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در راستای واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، در شرایط کرونایی بیش ۸۰ درصد از ورزشگاه‌های استان بوشهر ضرر و زیان دید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا در راستای رعایت پروتکل ورزشی نظارت روند رو به رشدی  از سوی کمال صالح احمدی  سرپرست فعلی و اعضای این  هیات پزشکی ورزشی صورت گرفت.

در ادامه  دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به‌صورت وبینار از عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان، خانم دکتر وحدت رئیس قبلی هیات و کمال صالح احمدی  سرپرست فعلی  هیات پزشکی ورزشی استان در خصوص فعالیت‌های انجام شده در مدت کوتاه سر پرستی این هیات و تعامل با این فدراسیون قدردانی کرد.
در این نشست سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر از همدلی مسئولان هیات پزشکی ورزشی و کمیته‌های این هیات برای پیشبرد و اهداف هیات پزشکی ورزش استان قدردانی کرد.
کمال صالح احمدی به فعالیت انجام شده در نظارت بر اماکن ورزشی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا در ورزش از باشگاه های ورزشی استان که این پروتکل ها را رعایت کردند تجلیل و بعضی از باشگاه ورزشی متخلف برای مدتی تعطیل شد.
وی به تجهیز ناوگان آمبولانس هیات پزشکی ورزشی  اشاره کرد و  افزود: با توجه به این که یکی از آمبولانس های اداره کل ورزش و جوانان بیش از ۸ سال بلا استفاده شده  مانده بود از سوی  هیات پزشکی ورزشی استان  تجهیز  و در اختیار  پوشش مسابقات لیگ‌های فوتبال و رشته‌های مختلف  قرار گرفت.
صالح احمدی از بازرسی بیش از ۱۸۰ باشگاه ورزشی در شرایط کرونایی از سوی هیات پزشکی ورزشی خبر داد و افزود: در نیمه سال ۹۹ از  آمار بیمه ورزشکاران استان از ۳ هزار نفر به ۱۹ هزار نفر افزایش یافته است.
 وی گفت:تمامی مطالبات مالی  بازرسین هیات پزشکی ورزشی استان از سال ۹۷ تا کنون پرداخت شد.
 صالح احمدی در  پایان  از رئیس پیشین این هیات  در واگذاری  غیرقانونی  کلینیک پزشکی ورزشی به بخش  خصوصی به مدت ۳ سال و تعطیلی  این مکان  انتقاد کرد و افزود: در این زمینه پرونده این مکان  به دادگاه کشیده شد که  وکیل هیات پزشکی ورزشی استان به دنبال الحاق حق قانونی این  هیات و بازگشایی کلینک پزشکی ورزشی استان در آینده نزدیک خواهد بود.
در این آیین از خدمات مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاون امور ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان در جهت حمایت و پشتبانی هیات پزشکی ورزشی از سوی کمال صالح احمدی سرپرست این هیات قدردانی شد.
 کشتکار  معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین  از حرکت رو به جلو هیات پزشکی  ورزشی استان و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان  قدردانی کرد.
در پایان مسئولان هیات پزشکی ورزشی و کمیته‌های این هیات به بیان عملکرد هیات در سال ۹۹ پرداختند. همچنین از خدمات یک ساله روسای هیات ها و کمیته پزشکی ورزشی استان تجیل شد.
زینب واشقانی فراهانی سر پرست کمیته آموزش هیات پزشکی و ورزشی استان بوشهر نیز از برگزاری کلاس های مجازی این هیات و استقبال خوب جامعه ورزش استان خبر داد و افزود: در ایام نوروز نیز این دوره های مجازی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.