چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

در سال 99 ورزشکاران سازمان یافته اصفهان رتبه اول کشور را داشتند

دکتر باقری مقدم

اصفهان ورزش/ رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: باتوجه به کرونا و شرایطی که باعث رکود ورزش در کل کشور شد، اصفهان توانست با این شرایط سخت هم ورزش را حفظ کند و کار خود را ادامه دهد. در سال 99 ورزشکاران سازمان یافته اصفهان رتبه اول کشور را داشتند و این یعنی با شرایط سخت کرونایی اصفهانی ها فعالیت و شادابی خود را نگه داشتند.

احمد باقری مقدم گفت: اصفهانی ها در حوزه قهرمانی و حرفه ای مدال و رتبه های خوبی به دست آوردند، در حوزه همگانی هم باتوجه به امکانات و فضای مناسب در کل استان ورزشکاران آمادگی خود را حفظ کردند. مدیریت اجرایی، شهرداری و مدیریت جوانان استان اصفهان کمک کردند با وجود کرونا ورزش را ادامه دهیم، رسانه ها نقش مثبت و کمک دهنده ای در آموزش و ترویج ورزش در منزل و فضای باز داشتند.
باقری مقدم با بیان اینکه در سال 99 مدیران باشگاه ها و مراکز ورزشی همکاری خوبی با هیات پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با کرونا داشتند، تصریح کرد: نخستین مسابقه رسمی در اصفهان بعد از تمام شدن قرنطینه فینال لیگ برتر فوتسال بود که برای اجرای دیگر مسابقات ورزشی در کرونا آزمایش مهمی محسوب می شد و خوشبختانه با مدیریت و همکاری خوبی که در اصفهان شکل گرفت این رقابت با سلامتی کامل برگزار شد تا الگوی مناسبی برای دیگر رقابت های ورزشی باشد. 
وی در خصوص مدیریت ورزش اصفهان در سال 99، خاطر نشان کرد: ترجیح میدهم راجع به این موضوع اظهار نظر نکنم زیرا حوزه های مدیریتی نگاه های خاص تخصصی خود را دارد، اما در مجموع باتوجه به توضیحاتی که دادم مدیریت ورزش استان را مثبت می بینم و فکر می کنم با همکاری همه بخش ها و افراد صاحب نام ورزش اصفهان در سال ۱۴۰۰ ورزش با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: برای اینکه بتوانیم ورزش اصفهان را زنده نگه داریم، مردم، ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی باید تلاش و همدلی داشته باشند. در سال ۱۴۰۰ تا پاییز سختی کرونا را به صورت جدی خواهیم داشت که باید اصفهان را در شرایط آبی نگه داریم تا همه رشته ها فعالیت خود را ادامه دهند، بعد از پاییز  این بیماری به تدریج کاهش می یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.