یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس در قم برگزار شد

جلسه ستاد کرونا قم

نخستین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در سال جاری با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیات پزشکی ورزشی و معاونان اداره کل ورزش و جوانان و دیگر اعضا تشکیل شد

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، نخستین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در سال ۱۴۰۰ با حضور دکتر محمد گل فشان رئیس هیات پزشکی ورزشی، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان به همراه معاونان آن اداره و نماینده هیات پرورش اندام و نجات غریق در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست ابتدا مدیر کل ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم و تبریک سال جدید، خواستار تشدید بازرسی از اماکن ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی و بازرسی اداره کل شد.

وی با اشاره به این که هیات پزشکی ورزشی رسالت خود را به نحو احسن انجام داده است، افزود: با توجه به این که در آستانه ورود به المپیک توکیو هستیم و استان قم نیز در این المپیک سهمیه دارد،  در تلاشیم در جهت آماده سازی ورزشکاران برای کسب رتبه های برتر گام محکم تری برداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حضور دکتر محمد گل فشان رئیس هیات پزشکی ورزشی قم و همه عوامل شرکت کننده در جلسه ستاد کرونا گفت: همکاری همه جانبه تیم بازرسی اداره کل ورزش و جوانان، هیات پزشکی ورزشی و هیات نجات غریق و ارائه گزارش به موقع و ورود به جد اداره کل ورزش و جوانان و ارائه تذکرات و برخوردهای لازم در محیطی سالم و عاری از هرگونه مشکل برای جامعه ورزش انجام شود.

وی در پایان از تلاش های روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی قدردانی کرد و گفت: اطلاع رسانی در حوزه روابط عمومی کمک شایانی به زنده نگه داشتن ورزش می کند و همچنین رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی را افزایش می دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.