سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

اطلاعیه

تعطیلی تمامی اماکن و فعالیتهای ورزشی در بوشهر ،دشتستان و دیلم

خبر

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: در پی تغییر شرایط کرونایی از نارنجی به قرمز و به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بنا به دستور ستاد ملی کرونا، کلیه فعالیتها و باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی در شهرستان بوشهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی  استان بوشهر؛ کمال صالح احمدی سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: در پی تغییر شرایط کرونایی از نارنجی به قرمز و به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بنا به دستور ستاد ملی کرونا، کلیه فعالیتها و باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی در شهرستان های بوشهر ،دشتستان و دیلم از تاریخ 1400/1/17 تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: در این راستا علاوه بر سالنهای سر پوشیده، رشته های ورزشی در فضای باز نظیر مدارس فوتبال نیز تا تغییر شرایط و اعلام بخشنامه جدید مجاز به فعالیت نمی باشند.

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: همچنین بازرسین هیئت پزشکی ورزشی استان از تاریخ 1400/1/17 الی 1400/1/31 از اماکن فوق الذکر  بازدید مستمر نموده و بر حسن اجرای این دستورالعمل نظارت و سرکشی خواهد کرد و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد .

وی گفت : شرایط و دستورالعملهای آغاز مجدد فعالیت‌های ورزشی بعد از تاریخ 1400/1/31 نیز متعاقباً اعلام می گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.